jaka bizuteria pasuje do niebieskiej sukienki

jaka bizuteria pasuje do niebieskiej sukienki

Tone ręce i nogi na imprezę sezonu

Chcesz pokazać swoje ramiona i nogi tej partii sezonie? Dobrze, że tak łatwe i proste ... spróbuj przeczytać ten i będziesz na pewno będzie zobaczyć wynik jak najszybciej z tych trzech prostych ruchów na dźwięk tych kończyn.

1. Jiggly - Jelly Arm Buster

Krok 1: utrzymać tułów w pozycji wyprostowanej i spojrzeć prosto. Zapięcie ręce nad głową; z łokcie blisko głowy (można zrobić to, gdy siedzisz w fotelu trenera lub nawet gdy jesteś w łóżku)

Krok 2: ugnij łokcie, opuszczając ręce za głowę. Powoli wprowadzają swoje ręce do góry.

Wskazówka: dla większego treningu spróbować trzymając puszkę koktajlu owocowego, twardej książki lub czegokolwiek, co myślisz doda większy opór. Czy tylko to, co czuje. Jeśli boli stop! Być może zranić.

2. Noga windy ...

Krok 1: trzymać się z tyłu na krześle wsparcia i trzymać tułów prosto. Z żołądkiem w podnieś nogę. Trzymaj nogę prosto palce wskazał.

Krok 2: trzymać nogę w górze dla jednego licznika, a następnie powoli wróć do pozycji wyjściowej. Czy 10 razy, powtórz z prawą nogą.

Te nogi unosi rzeczywistości sygnał i kształtować całą nogę, a nawet swój tyłek.

jaka bizuteria pasuje do niebieskiej sukienki

o Jeśli podnieś nogę palce wskazujące do przodu, to przede wszystkim pracować frontach udach.

o Jeśli unieść nogę do boku, pracować na swój pas, po zewnętrzne ud i bioder.

o Jeśli unieść nogę do tyłu, pracujesz tyły ud i swojej Tush.

3. Leg Tonery ...

Krok 1: stojak z Twojego stóp szerokości barków, ręce na talii i trzyma się z tyłu na krześle wsparcia.

Krok 2: podwinąć w brzuch, a następnie ugnij kolana. Udawaj jakby idziesz siedzieć na stołku, to jak wiesz, jak daleko masz zgięte kolana.

o Jeśli zachować swoje nogi w klasycznym drugiej pozycji, ze stopami tworząc poziomą linię, palce skierowane w bok podczas pracy swoje wewnętrzne ud i tyłek za każdym razem zginać.

o Jeśli utrzymać stopy rozstawione palce skierowane do przodu, będziesz pracować fronty swoich udach i tyłku.

Prosty, ale bardzo skuteczne, spróbuj tego w domu lub w biurze co najmniej 5-10 minut robi to codziennie, a zobaczysz wynik jak najszybciej. Nie potrzeba żadnych siłowni poćwiczyć i wszelkich dodatków, aby czuć się i wyglądać lepiej.

Artykuł dzięki: